السبت، 6 ديسمبر 2014

صدمه متوقعه

مش عارفه ابدا منين ؟!
ابدا من اول قابلتك .. ولا من اول موقف حصل بينا ... ولا من اول ما حسيت باهتمامك
ولا لما حسيت بتجاهلك ... ولا يمكن من اول ما شفتك معاها .. ولا ممكن من ساعة ما عرفت انه كنت حاطه نفسي في وهم كبير
.....
كلها بدايات لحاجه واحده وهي انه ازاي ممكن الواحد يكون فاكر انه الحاجه دي ليه وعشانه ومن نصيبه
وفي الاخر يطلع كله سراب ووهم كبير عيشت نفسك فيه واقلمت روحك عليه ..

الغلط اكيد مني انسقت وقلبي صدق اهتمامك وانه وراه حاجه بس خايف مني فمستني الوقت المناسب ، عشان تقول اللى جواك ..
او يمكن غلطي انه كنت مستنيه حد يهتم ولما كنت اول ما حسيت منه بكدا قلت اكيد انت اللى مستنياك ..

دلوقتي ما بقتش عارفه اعمل ايه ؟؟! ما هو لازم ابعد عنك وانساك ..
ومصيري انساك وادخل في دوامه جديده بنفس التسلسل .. الاهتمام وبعده شويه كلام من الناس وعليه باقه حبه مشاكل حلويين على تجاهل كبير ونظرات ومواقف اترجمها على اساسي وبُعد لفترة وبعدها صدمه كبيره واخيرا نسيان ..

في الاخر كان نفسي يكون ليا فيك نصيب .. بس مش كل حاجه بنتمنها بتحصلنا .. غالبا انه اكتر بنتمنها ما بتحصلش ..
المهم انه نفضل على امل انه مصير في يوم من الايام تتحقق الحاجات اللى بنتمنها ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق